Огневица молитва что это

Содержание

Огневица – оберег замужних женщин

Огневица молитва что это

Огневица – очень сильный обережный символ, принадлежащий к стихии огня. Считается, что он дарует со стороны небесных Богинь разнообразную помощь и эффективную защиту замужним женщинам.

Для мужчин он оказывается совершенно бесполезным, более того может влить пагубно или уменьшать силу других знаков. Важно помнить о том, что этот амулет не разрешается использовать молодым незамужним девушкам, а, тем более, маленьким девочкам.

Энергия этого символа рассчитана на зрелый женский организм. Данный древнеславянский знак хорошо сочетается с другими обереговыми знаками.

Символика женского оберега

Символ Огневица, как и многие другие древнеславянских обереги, по своему внешнему виду является свастическим символом. В силу этого знак непосредственно связан с небесными Богами-прародителями, но в первую очередь на его силу оказывает Богиня Лада. Это обуславливает сильный женский потенциал, который присущ оберегу.

Оберег Огневица отличается тем, что обладает переменчивой и гибкой энергией. Она способна подстраиваться под энергетику владелицы, своевременно перенастраивая ее жизнь в нужном направлении. Очень часто замужние женщины. Чтобы обеспечить себе поддержку и защиту небесных сил, вышивали символ на повседневной и праздничной одежде.

Символ Огневица – представляет собой воплощение света и добра. Она усиливает женственность, и пробуждают искреннюю любовь. Если женщина носит славянский оберег, она станет более сильной и выносливой, как физически, так и морально. А все ее близкие люди будут ощущать от нее очень мощный поток энергии.

Как изображают Огневицу

Огневица – это свастический символ, изображение которого отличается простотой. Условно – это обычный крест, вертикальная перекладина которого выполнена в свастическом исполнении. Ее лучи завернуты в левую сторону.

По диагонали без какой-либо связи со знаком располагаются две точки. Изображение имеет квадратные очертания, что символизирует гармоничность жизни.

Кроме того, изображение обозначает поток непреодолимой энергии, который направлен на зарождение новой жизни.

Такое лаконичное изображение символизировало свет добра, который наполнял женщину. Именно такая энергетика позволяла женщине обрести личное счастье.

От чего оберегает талисман

Для каждой женщины главной целью в жизни является создание счастливой семьи и рождения здоровых детей. И оберег Огневица защищает от всего того, что может навредить семейному счастью. Действие древнеславянского женского символа направлено на то, чтобы сама владелица и все близкие ей люди были счастливы и здоровы.

Помогает защитится Огневица и от порчи и сглаза. Никакое целенаправленное негативное воздействие не сможет навредить, если женщина носит оберег.

Оберег Огневица относится к универсальным древнеславянским оберегам. Это значит, что к амулету можно обратиться за помощью в самой сложной жизненной ситуации. Кроме этого очень важной оказывается пластичность знака. Символ понимает желание женщины и видоизменяет его таким образом, чтобы оно было понятно Высшим Силам.

Оберег Огневица убирает различные препятствий вокруг своей владелицы и помогает создать гармоничную атмосферу вокруг себя. Он способствует укреплению силы воли, женщине не страшны становятся никакие трудности, и она с легкостью решает все бытовые проблемы. Кроме того символ помогает сделать правильный выбор и исключает ошибки, которые заставляют свернуть с истинного пути.

Для женщины при ношении оберега открываются пути к самосовершенствованию. Считается, что это может помочь представительницам прекрасной половины человечества не только стать прекрасной женой и матерью, но и реализовать себя на профессиональном поприще не в ущерб семье.

Как носить и ухаживать за оберегом

Как было сказано ранее, оберег Огневица могут носить только взрослые женщины, которые уже родили ребенка. Молодые девушки не обладают устойчивой психикой, и сила древнеславянского символа может просто их сломать.

Свастический знак разрешается не только носить в виде украшения, но также и вышивать на одежде. Наши предки изображали на одежде Огневицу в сочетании с другими знаками. Это усиливало действие символа, но с другой стороны и Огневица наполняла другие знаки позитивной энергией.

Носить Огневицу может только женщина с чистой душой. Кроме того немаловажно иметь от природы сильный характер. Только благодаря ему удастся раскрыть всю силу древнеславянского оберега.

Считается, что наибольшей силой обладает оберег изготовленный из серебра. Но также для украшений могут использоваться и другие металлы. Замужняя женщина может носить оберег, выполненный из серебра или дерева. Другие материалы для изготовления не рекомендуется применять.

Источник: https://porcha.org/oberegi/88-ognevica.html

Молитвы на всякую потребу

Огневица молитва что это

Скачать тексты можно здесь

Творение Каллиаста, патриарха Константинопольского

Владыко Господи Боже наш, послушавый Илию Фесвитянина ревности ради к Тебе, и во время посылаемому земли дождю удержатися повелевый, таже паки молитвою его дождь плодоносный ей даровывай: Сам Владыко всех от Самаго Твоего благоутробия умоляем, дождь волен даждь наследию Твоему: и согрешенная нами презрев, дожди Твоя низпосли на требующая и просящая места: возвесели лице земли, нищих ради людей Твоих, и младенцев, и скотов, и иных всех: зане к Тебе чают, еже дати пищу им во благо время. Ты бо еси Бог наш, Бог, еже миловати и спасати, и Тебе славу возсылаем, Отцу и Сыну, и Святому Духу, ныне и присно, и во веки веков. Аминь.

Молитва первая

Господи Боже Вседержителю, возводяй облаки от последних земли, молнии в дождь сотворивый, изводяй ветры от сокровищ Своих, призываяй воду морскую, и проливаяй ю на лице всея земли: Тебе молимся, и Тебе молися деем, исповедающе грехи наша, и от Тебе богатыя милости просяще: заповедь облаком еже одождите дождь, ущедри вся земная Твоя, умилосердися на старцы, и юноты, и младенцы ссущыя сосцы, на рабы земли, да изведет нам хлеб в снедь, и злак скотом, приими моление всех людей Твоих, и не отрини воздыхания убогих, ниже яростию Твоею обличиши нас, ниже гневом Твоим накажеши нас, ниже да растлиши гладом и жаждею люди Твоя: всех бо очи на Тя уповают, прияти от Тебе пищу во благо время. На Тя надеемся, и разве Тебе иного не вемы, от Тебе богатыя милости ожидаем. Яко благ и человеколюбец Бог еси, и Тебе славу возсылаем, Отцу, и Сыну, и Святому Духу, ныне и присно, и во веки веков. Аминь.

Молитва вторая

Господи Боже наш, вемы, яко недостойнии есмы Твоих щедрот, и несмы достойны возвести очи наши, и зрети на небо, и стати пред Тобою, и прошения наши глаголати к Тебе: кое бо добро сотворихом, да и прошения получим; ибо Твоея ради безмерныя благости, от небытия нас во ежи быти привед, образом Твоим почел еси, и тварь всю нам покорил еси: но мы толико облагодетельствовани бывше, якоже врази представихомся: и Тебе благодетеля заповеди презрехом, и житие порочно, и мысль скверну и нечисту стяжахом: и не точию любовь отвергохом, но и якоже зверие друг на друга носимся, и плоти друг друга снедаем, лихоимственными образы, и неправедным произволением нашим: како убо достойни есмы Твоих благодетельств восприяти; Ты бо праведен, мы неправеднии: Ты любиши, мы враждуем: Ты благоутробен, мы неблагоутробни: Ты благодетель, мы хищницы. Кое общение к Тебе имамы, да и Твоих благих приобщимся; и исповедуем правду Твою, познаваем осуждение наше, проповедуем благодеяния Твоя, имам смертем повинни есмы: се под Твоею действительною и вся содержащею рукою пребываем. Удобно есть Твоей всесильной руце яко во мгновение ока погубити нас: и елико от нашего намерения и жития, праведно есть нам пагубе предатися, праведнейший Судие: по Твоей непобедимой благости, и неизреченной благостыни, несть всяко достойно, человеколюбнейший Владыко: сего ради на неизследимое Твое милосердие, и непамятозлобную Твою утробу дерзающе, приступаем к Тебе благодетелю, неразумнии, и неблагодарнии: не продаждь нас грех ради наших в руце сухости, ниже беззаконий ради наших, сокрушит и нас узами глада, но благости ради Твоея, подаждь земли, юже определил еси, и наследию Твоему, дождь волен, и исполни недра земная, живородными Твоими водами: се бо предлежит сия, якоже мати изсушены имущая сосцы, якоже бо оныя сосцы млека лишающеся, смерть приносят младенцу: сице и земля бразды своя не причастны влажности имущи, увядание творит злаку, и растление рождениям своим принесит, и губительство нам претительное и смерть. Ибо от сухости зной аки некая разжигающая огневица, прозябания увядивый, погибель провозвещает рождением ея: но милостию своею посети ю, и водными облаки воздух благораствори, и богатым Твоим дождем землю ороси, и прозябения ея оживи, и возвеянием добрейших ветров, плоды целы и полны сотвори, и умножи я благоутробием Твоим: теми бо определил еси телесный живот содержати. Аще бо не ты вольными Твоими дожди даси благость, земля наша не даст плода своего: но множества ради щедрот Твоих, услыши моление нас недостойных рабов Твоих. Ты бо еси источник милости, и благих подателю, и Тебе славу возсылаем, со безначальным Твоим Отцем, и с Пресвятым, и Благим, и Животворящим Твоим Духом, ныне и присно, и во веки веков. Аминь.

Молитва третья

Господи, Господи, пророком твоим Илиею разрешивый сухость, и течением дождев лице земли одождивый и обилием плодов напитавый люди Твоя богатно. Сам и ныне естественною Твоею благостынею умоляем, даруй земли дожди мирны, во плодоносие летных плодов: Ты бо еси воды в места их устроивый, и землю ими покрываемую видиму сотворивый.

Ты еси повелевый ей различные изращати плоды, в наслаждение наше. Ты еси греха ради иже человеков, источники бездн разверзый, и хляби отверзый небесныя, и лице земли наводнивый во истребления всякия плоти. Ты еси водами покрываяй превыспренная Твоя еси облаки возвышаяй, и сим повелеваяй дождевные превыспренная Твоя.

Ты еси облаки возвышаяй, и сим повелеваяй дождевныя испущати капли. Ты еси возводяй воду морскую и изливаяй на лице земли. Ты еси дожди определивый, и дожди вольныя отлучивый, и реки вод наполняяй, и наполняяй землю, и уповаяй бразды ея, во умножение красных ея плодов.

Ты еси разделивый море, и реку проходиму соделывай, и воду из камене источивый, и горесть водную в сладость преложивый: весть водное естество своего Творца, знает своего Владыку: не не весть должное свое служение, аще узрит Тебе Владыку гневающегося на ны, или безмерно движимо, погибель соделовает или спрягаемое удерживается, и сухость вмещение емлет, и пламеновидный воздух бывает, и земная прозябения увядают, и мы в руце беды впадаем: аще же паки видит Тебе человеколюбца Бога, благоуветлива, Ти благопременительна, дожди уготовляет, и тучи на землю низносятся, и воздух благодышущий бывает, и земля Твое повеление услышавши, изобильныя плоды от своих боков прозябает. Тебе убо Творца и Создателя всех молим, глаголюще: помилуй нас Господи, помилуй нас: помяни, яко дела руку Твоею есмы, вонми неможению естества нашего, яко Ты сотворил еси нас, виждь птиц стенание, скотов вопиение, младенческий плач, юнош вопль, старых окоянств, сирот лишение, вдовиц уединение, убогих недостаточество, и всех людей Твоих молебный глас, и посети землю, и упой ю тучными дожди, мокроты бо лишающися, своим бо прозябениям увядание, человеком же и скотом пагубою претитъ, водою пагубу навед иногда, помянул еси Ноя носимого в ковчезе, от безмерных вод оных. Помянул же еси его и птицы, и скоты, и звери, и ползающая, и навел еси дух на землю, и приста вода: и Ноя, и с ним животная якоже семя соблюл еси, в бытие втораго мира: и ныне содержащею сухостию воздух, гладом прещаяй и смертию, помяни уповающыя на Тя люди: помяни и птицы, помяни и скоты, и дух росы наведи, и сухость да престанет, и семена земли сотвори в воспитание человеков же и животных, и вся паки еже от Тебе промысла сподоби. Ты бо еси прозябаяй траву скотом, злак службе человеков, и Ты еси изводяй хлеб от земли, и вино источаяй, и елеем умощаяй человеческая лица: яко да подаваемым от Тебе Благим во изобилии причащающеся, в веселии сердца, прославим Твою благость, Отца, и Сына, и Святаго Духа, ныне и присно, и во веки веков. Аминь.

Молитва четвертая

Владыко Господи Иисусе Христе Боже наш, глаголом своим все от небытия преведый, перстень вземый от земли, и создавый человека, и душею словесною, и образом Твоим почтый того, и рекий: раститеся и множитеся, и наполняйте землю: даяй скотом пищу, и птенцем врановым: иже и в велицем и спасительном плотию пришествии Твоем, прежде убо седмию, потом же пятию хлебы, тысящи насытил еси многия: Сам Всеблагий Владыко, и Твоя люди сия призывающыя Пресвятое Твое имя, Твоею вседетельною, и великодарною десницею богатно препитай. Призри Господи, на убогия люди Твоя, отверзаяй руку Твою, и насыщаяй всякое животно благоволения, ущедри всех бо нас милостивно: Ты бо Владыко человеколюбче, един еси Отец всех нас, и к Тебе единому очи возводим, яко отдоеное на матерь свою: Твое есть слово Преблагий Владыко: просите, и дастся вам: ищите и обрящете. Подождь убо просящым ныне Владыко, с духовною пищею, и нуждную плоти, и препитай алчущыя Твоя люди, дожди временны, и благорастворение воздухов, и плодов различных изобилие земли даруй: в немощи и губительстве, и огневицы, и недузех различных бедствующих посети. Избави Господи, имя Твое призывающий сей град, и всякий град и страну, от глада, губительства, труса, потопа, огня, меча и убийства: даруяй нам милости Твоя, благодатию Безначального и Единосущного Твоего Отца, и Пресвятаго и Единочестнаго Твоего Духа: молитвами и моленьми Преблагословенныя Богородицы, Богоглаголивых Твоих Апостолов, и всех святых Твоих. Аминь.

Источник: http://xn--80aafxiqcbbffb0agpc0d.xn--p1ai/molitvoslov/treba/25.html

Молебен: что это простым языком

Огневица молитва что это

С момента основания Православной Церкви молебен является особым общественным богослужением и проводится во всех храмах, несущих учение веры Христа.

Молебен, как церковная служба, содержит особенное моление к Господу, святым или Пресвятой Богородице и вносит огромный вклад в веру и судьбы молящихся прихожан.

Что это за служба

Молебен, в отличие от домашней молитвы, осуществляется в Церкви и охватывает все прошения, как одного конкретного верующего, так и общины людей о милости Господней. Треба, означающая молебен и исходящая от потребности или необходимости, служится исключительно за живых людей и крещеных в вере Православия.

Служение совершается перед и после проведения Литургии и после утренней и вечерней службы.

Простыми словами молебен представляет собой укороченный вариант обедни с чтением тропарей, канонов в честь кого служится, Евангелие после шестой песни, ектения и молитвы.

Молебен, как распространенная церковная практика, делится на несколько видов:

  1. Благодарственная молитва прославляет Христа.Благодарственный, служится во имя Господа. Во время требы восхваляют и благодарят Христа за ниспосланную милость, любовь к православным и направление веры.
  2. Прошение, молитва-призыв о помощи Господней. В просительной требе нет ограничений. Часто совершаются по нуждам церковно-общественной или частной жизни. Служится при природных катаклизмах, неурожаях, засухе, военных действиях, эпидемиях. Совершаются не только в храме, а в том месте, где требуется особо сильное воздействие молитвы.
  3. Частные, проводят по просьбе. Треба служится как группе людей, так и отдельным верующим. Прихожане, участвуя в молебне, просят о помощи в разрешении жилищных и бытовых проблем, в благополучном начинании неизведанного дела, о скором выздоровлении близкого человека. Также популярны требы о безопасности путешествия, для успехов школьников в учении или восстановлении материального блага. Часто в процессе молебна проводят малое водоосвящение. Святую воду раздают всем нуждающимся.

Кроме того, существуют общенародные молебны, которые служатся в значительные и второстепенные храмовые празднования или важными событиями, прошедшими в стране. Основными молебнами считаются:

  • Новолетие. Особая служба, читаемая в Церкви с наступлением Нового года по старому летоисчислению.
  • Благодарственная треба. Читается в Рождество Христово, в честь защитников и победе Российской империи в Отечественной войне 1812 года.
  • Великое Водосвятие.Великое водосвятие. Служба проходит в праздник Крещения Господня. Считается основным молебном с освящением воды.
  • Благодарственный молебен во славу возрождения почитания иконописным ликам в девятом веке. Благодаря этому явлению православные христиане получили право молиться пред домашними иконами и наблюдать чудо творящие образа. Молебен служится в первый воскресный день Великого Поста.
  • Медовый Спас, празднуется 14 августа и посвящен в память Великого Изнесения Честного Древо Креста. Кроме воды освящаются овощи и мёд.
  • Яблочный Спас, Преображение Господне. Молебен служится 19 августа. Отдельными молитвами освящаются плоды яблони, кисти винограда и вода.
  • Ореховый Спас, напоминает о чуде «Нерукотворного образа Спасителя». Считается второстепенным праздником.
  • Первое сентября. Особая треба, направленная на успех в изучении наук.

Заказать и поучаствовать в молебне может каждый православный человек, просто зайдя в храм. Также можно подать записку с именами тех, кому требуется защита Господня. Для этого понадобится оформить записку. Готовые бланки приобретают в Церковной лавке или же пишутся на чистом листе небольшого размера. В записке указывается:

  • Заполняйте бланк понятным почерком.Прихожанин должен выбрать вид требы: благодарственной, просящей или о здравии. Если требуется водосвятие, то следует указать это в записке.
  • Указать святого, к которому будет обращена молитва. Если святых несколько, то необходимо перечислить имена.
  • Записать имена людей, за которых следует читать молитву. Имена записываются понятно, лучше печатными буквами, в родительном падеже и обязательно окрещенных в Христианской вере.
  • Записка следует передать церковному служителю или оставить на столе, приготовленным для треб.

Записки о здравии подаются на любой молебен.

Для неверующего человека трудно понять, в чем заключается таинство. Ведь можно помолиться дома, не приходя в храм? Это верно, но только отчасти. Домашняя молитва является низшей ступенью обращения к Иисусу и имеет небольшую силу.

Но собираясь в Церкви вместе и простив все обиды, верующие люди проявляют любовь к Всевышнему и всякому ближнему.

Святые, идущие к человеку, произносящему молитву, усиливают стократно мощь коллективной просьбы и призывают Божью благодать:

  • Святитель Николай Мир-Ликийский чудотворец и Преподобный Серафим Саровский помогают всякому, кто нуждается.
  • Мученик Иоанн Воин покровительствует заключенным.
  • Преподобный Симеон Верхотурский облегчают состояние при заболеваниях ног и глаз.
  • Петр и Феврония Муромские благоприятствуют счастью семейным парам.
  • Великомученик святой Пантелеимон благодетельствует болящим и немощным людям.
  • Преподобный Сергий Радонежский содействует в помощи учащимся.
  • Святые Гурий, Самон и Авив оказывают поддержку при проблемах в семье.
  • Блаженная Ксения Петербургская и Матрона Московская помогают, успокаивают и поддерживают в тяжелых жизненных ситуациях.
  • Георгий Победоносец оберегает государство и православных воинов.

Перед заказом молебна необходимо уточнить дни, когда Церковь дает разрешение на совершение таинства. Просительные молебны не читаются во время Великого Поста, за исключением субботы и воскресенья.

Кроме того, можно заказать индивидуальный молебен на дом, если того требуют обстоятельства:

  • Выездной молебен.Для тяжелобольного служится треба о здравии и ослабления болей.
  • При закладке фундамента перед возведением жилища.
  • На предприятие для успешной работы.
  • В новую коммерческую точку для удачной торговли.
  • На поле перед посевом для хорошего урожая.

Отдельной строкой стоят молебны перед началом строительства храма, возведение креста и установку колоколов.

Врачу душ и телес

К сожалению, с течением времени каждый сталкивается с тем, что родной человек заболевает.

Грамотный и глубоко верующий прихожанин, кроме обязательной помощи медицинских работников, призывает болезнь отступить, совмещая молитву с глубиной своей веры.

Для поддержания духа болящего прихожанин выбирает самые сильные молитвы, текст которых подчеркивает особенное обращение к Спасителю с молящей просьбой подарить любимому здоровье.

К таким молитвам относится треба «Врачу душ и телес», которая исцеляет не только физически, но и душевно. Заказанный молебен с прочтением требы успокоит душу и смягчит покаянием, даст поддержку и надежду на исцеление.

Особенное поминовение требы за тяжелого больного добавляет прошение на проскомидии, даров вина и хлеба, где вынимаются малые части из просфоры. Далее следует произнесение ектении, и завершает молебен чтение молитвы за восстановление здоровья болящего «Врачу душ и телес». Моление может проводиться без участия больного.

О здравии

Молитва о здравии поможет больному быстрее поправиться.Молебен за здравие, заказанный в Церкви имеет огромную благотворную силу. В случае болезни, хандры или депрессии следует подать записки с именами людей, которым просящий прихожанин желает здоровья.

Также это могут быть недруги, с которыми молящийся христианин хочет прекратить агрессивные действия. Чтобы молитва дошла до Господа следует не только оставить записку, но и поучаствовать в коллективной молитве, выразив искреннее желание исправить ситуацию.

Молебен с каноном

Каноном считается главное церковное творение, восхваляющее праздник или житие святого. Канон, в сочетании с молитвой разрешается читать дома, но заказав молебен с прочтением канона в Церкви, болящий обретает исключительную веру в полное выздоровление.

Известны случаи, когда медицина и горячая молитва возвращали неизлечимо больного к жизни. Помимо надежды многократное произнесение канонов обладает успокаивающим действием. Поначалу даже автоматическое чтение канонов приводят мысли в порядок, но по мере вникания в смысл молитва с канонами оказывает благотворное значение на болящего человека.

Молебен огневица

Упоминание об огневице встречается в тексте молитвы о здравии и подразумевает под собой выздоровление заболевшего человека от жара тела или эпилепсии. И у многих христиан возникает соразмерный вопрос, где можно заказать молебен, помогающий при лихорадке или горячке?

К сожалению, молебен Огневица не проводится в Православной Церкви, поскольку имеет никонианские корни и провести таинство можно только в языческих храмах. Но в служебнике священнослужителя имеется раздел «Службы на различные потребы. Служба о недужных многих или о едином», который включают в молебен. Именно эта служба в народе имеет название «огневица».

Различия между молебном, обедней, сорокоустом и акафистом

Обедня проходит только в церкви.Божественная Литургия, в простонародье называемая обедней, является основной христианской службой проходящей утром, до наступления обеда.

Главным отличием обедни от молебна является то, что во время проведения Великой Литургии входят все требы: благодарение Господа, просьбы нуждающихся, молитвы о живых людях и усопших, в то время как молебны читаются только по здравствующим. Поминание умерших на Литургии является высшим из всех возможных поминов.

Однако если обедня служится только в храме, то молебен можно проводить в любом необходимом месте: дома, в часовне, у Великих святынь. Кроме того, по Церковным правилам запрещается читать молебны после проведения Литургии, это считается неуважением к Божественной службе.

Сорокоуст — это особенный молебен. Его заказывают как о здравии, так и упокоении. Заказанный в храме сорокоуст читается ровно сорок дней и всякий раз из просфоры изымаются частицы, означающие тело Христово. Название требы является знаковым:

Сроком в сорок дней Христос был на земле, появляясь среди учеников своих. А после Вознесения своего сорок дней рассказывал Апостолам о Царстве Божием.

  • Апостолы ввели в законы Церкви обычай скорбеть и оплакивать умерших сорок дней.
  • Пророк Моисей соблюдал пост ровно сорок дней.
  • Сорок лет народ Иудеи странствовал по пустыне.

Сорокоусты о здравии обладают огромной защитой для христиан от болезни и духовных расстройств, от немощи в труде и пополнении материального блага, заботе о детях и стариках. Сорокоусты об усопших, читаемые сорок дней помогают растерзанной душе и направляют ее в Царствие Небесное.

При служении молебна или акафиста подают записки с именами тех, за кого требуется молиться, но все же это разные требы. Если молебен является кратким, сокращенным богослужением и направлен на чтение молитв о здравии, то акафист считается песнопением, восхваляющим Господа, святых и Церковные праздники.

Как правило, акафист относится к жанровому гимнописанию и начинается со слов «Радуйся». С древних времен своего рода церковный гимн принято петь стоя, желательно по утрам, до завтрака. Особенность акафиста состоит в том, что прочтение можно начинать в любое время суток, по первому велению сердца. Единственным запретом является пение акафиста во время Великого Поста.

Молитва, исходящая от души и с искренним участием способна исцелить тело, восстановить душевное равновесие и обрести покой.

Источник: https://verovat.com/pravila/moleben-chto-eto-prostym-yazykom.html

Молитвы об исцелении от болезней и немощей

Огневица молитва что это

В это статье Вы найдёте молитвы об исцелении болезней: молитвы на всякую немощь, молитвы великомученику и целителю Пантелеимону и некоторые другие.

Молитва болящего

(составлена преподобным Гавриилом Седмиезерским)

Пресвятая Богородице Дево, жива сущая и по смерти спасающая присно наследие Твое, услыши воздыхание души моей, призывающей Тебя на помощь!

Сниди с небесе, прииди и коснися ума и сердца моего, открой зрение души моея, да узрю Тя, Госпоже моя, и Сына Твоего, Создателя, Христа и Бога моего, и уразумею, что есть воля Его и чего лишаюся аз.

Ей, Госпоже моя, потщися помощью Твоею и моли Сына Твоего, да присетит мя благодатию Своею, да узами любви Его прикованный у ног Его пребуду вовеки, аще в ранах и болезни, аще недугующий и расслабленный телом, но у ног Его.

К Тебе взываю, Господи Иисусе! Ты моя сладость, жизнь, здравие, радость паче мира сего радости, весь состав жизни моея. Ты еси свет паче всякого света.

Вижу недвижное от болезни тело мое, чувствую расслабление всех членов моих, боли в костях моих.

Но, о свете мой, как услаждают меня лучи света Твоего, падающие на раны мои! Согретый теплотою их, забываю все и у ног Твоих слезами моими омываю грехи мои, возвышаюся, светлеюся.

Сие едино прошу у Тебя, Иисусе мой, – не отврати лица Твоего от меня, дай мне вечно у ног Твоих радостно оплакивать грехи мои, ибо при виде Тебя, Господи, покаяние и слезы для меня усладительнее радостей всего мира.

О свете, радость моя, сладость моя, Иисусе! Не отрини же меня от ног Твоих, Иисусе мой, но по молитве моей со мной присно буди, да живя Тобою, славлю Тя со Отцем и Духом вовеки. Молитвами Богородицы и всех святых Твоих услыши мя, Господи. Аминь.

Молитва на всякую немощь

Владыко Вседержителю, врачу душ и телес, смиряяй и возносяй, наказуяй и паки исцеляяй; брата нашего (имярек) немощетвующа посети милостию Твоею, простри мышцу Твою, исполнену исцеления и врачбы, и исцели его, возставляй от одра и немощи, запрети духу немощи, остави от него всяку язву, всяку болезнь, всяку рану, всяку огневицу и трясавицу. И аще есть в нем согрешение или беззаконие, ослаби, остави, прости, Твоего ради человеколюбия.

Молитва об исцелении болящего

Владыко, Вседержителю, Святый Царю, наказуяй и не умерщвляяй, утверждаяй низпадающия и возводяй низверженныя, телесныя человеков скорби исправляяй, молимся Тебе, Боже наш, раба Твоего (имя) немощствующа посети милостию Твоею, прости ему всякое согрешение вольное и невольное.

Ей, Господи, врачебную Твою силу с небесе ниспосли, прикоснися телеси, угаси огневицу, укроти страсть и всякую немощь таящуюся, буди врач раба Твоего (имя), воздвигни его от одра болезненнаго и от ложа озлобления цела и всесовершенна, даруй его Церкви Твоей благоугождающа и творяща волю Твою.

Твое бо есть, еже миловати и спасати ны, Боже наш, и Тебе славу возсылаем, Отцу и Сыну и Святому Духу, ныне и присно и во веки веков. Аминь.

Молитва Пресвятой Богородице перед Ее иконой Всех Скорбящих Радость

Всех Скорбящих радость

О, Пресвятая Владычице Богородице, Преблагословенная Мати Христа Бога Спасителя нашего, всех скорбящих радосте, больных посещение, немощных покрове и заступнице, вдовиц и сирых покровительнице, матерей печальных всенадеждная утешительнице, младенцев немощных крепосте, и всем беспомощным всегда готовая помоще и верное прибежище! Тебе, о Всемилостивая, дадеся от Всевышняго благодать во еже всех заступати и избавляти от скорби и болезней, зане Сама лютыя скорби и болезни претерпела еси, взирающи на вольное страдание Сына Твоего возлюбленнаго и Того на кресте распинаема зрящи, егда оружие Симеоном предреченное сердце Твое пройде. Темже убо, о Мати чадолюбивая, воньми гласу моления нашего, утеши нас в скорби сущих, яко верная радости Ходатаица: предстоящи престолу Пресвятыя Троицы, одесную Сына Твоего, Христа Бога нашего, можеши, аще восхощеши, вся нам полезная испросити. Сего ради с верою сердечною и любовию от души припадаем к Тебе яко Царице и Владычице, и псаломски вопити Тебе дерзаем: слыши, дщи, и виждь, и приклони ухо Твое, услыши моление наше, и избави нас от обстоящих бед и скорбей: Ты бо прошения всех верных, яко скорбящих радость, исполняеши, и душам их мир и утешение подаеши. Се зриши беду нашу и скорбь: яви нам милость Твою, поели утешение уязвленному печалию сердцу нашему, покажи и удиви на нас грешных богатство милосердия Твоего, подаждь нам слезы покаяния ко очищению грехов наших и утолению гнева Божия, да с чистым сердцем, совестию благою и надеждою несумненною прибегаем ко Твоему ходатайству и заступлению: приими, всемилостивая наша Владычице Богородице, усердное моление наше Тебе приносимое, и не отрини нас недостойных от Твоего благосердия, но подаждь нам избавление от скорби и болезни, защити нас от всякого навета вражия и клеветы человеческия, буди нам помощница неотступная во все дни жизни нашея, яко да под Твоим матерним покровом всегда пребудем цели и сохранени Твоим заступлением и молитвами к Сыну Твоему и Богу Спасителю нашему, Емуже подобает всякая слава, честь и поклонение, со безначальным Его Отцем и Святым Духом, ныне и присно и во веки веков, Аминь.

Молитва великомученику и целителю Пантелеимону

Великомученик и целитель святой Пантелеимон

О, святый великомучениче и целителю Пантелеймоне, Бога милостиваго подражателю! Призри благосердием и услыши нас грешных, пред святою твоею иконою усердие молящихся, испроси нам у Господа Бога, Ему же со ангелы предстоиши на небеси, оставление грехов и прегрешений наших: исцели болезни душевныя и телесныя рабов Божиих, ныне поминаемых, зде предстоящих и всех христиан православных, ко твоему заступлению притекающих: се бо, грех наших ради, люте одержими есмы многими недуги и не имамы помощи и утешения: к тебе же прибегаем, яко дадеся ти благодать молитися за ны и целити всяк недуг и всяку болезнь: даруй убо всем нам святыми молитвами твоими здравие и благомощие души и тела, преспеяние веры и благочестия и вся к житию временному и ко спасению потребная, яко да сподобившеся тобою великих и богатых милостей, прославим тя и Подателя всех благ, дивнаго во святых Бога нашего, Отца и Сына и Святаго Духа во веки веков. Аминь.

Тропарь, глас 1-й

Собора Перваго показался еси поборник и чудотворец, Богоносне Спиридоне, отче наш. Темже мертву ты во гробе возгласив, и змию в злато претворил еси: и внегда пети тебе святыя молитвы, Ангелы, сослужащия тебе, имел еси, священнейший. Слава Давшему тебе крепость, слава Венчавшему тя, слава Действующему тобою всем исцеления!

Кондак, глас 2-й

Любовию Христовою уязвився, священнейший, ум вперив зарею Духа, деятельным видением твоим деяние обрел еси, Богоприятне, жертвенник Божественный быв, прося всем Божественнаго сияния.

Молитва

О, великий и пречудный святителю Христов и чудотворче Спиридоне, Керкирская похвало, всея вселенныя светильниче пресветлый, теплый к Богу молитвенниче и всем, к тебе прибегающим и с верою молящимся, скоропредстательный заступниче! Ты веру православную на Никейстем Соборе посреде отцев преславно изъяснил еси, ты единство Святыя Троицы чудесною силою показал еси и еретиков до конца посрамил еси. Услыши нас грешных, святителю Христов, молящихся тебе, и сильным твоим предстательством у Господа избави нас от всякаго злаго обстояния: от глада, потопа, огня и смертоносныя язвы. Ты бо во временней жизни своей от всех сих бедствий избавлял еси людей твоих: от нашествия Агарян и от глада страну твою сохранил еси, царя от неисцельнаго недуга избавил и многая грешники к покаянию привел еси, за святость же жития твоего Ангелы невидимо в церкви, поющая и сослужащия тебе, имел еси. Сице убо прослави тебе, вернаго Своего раба. Владыка Христос, яко вся тайная человеческая деяния дарова тебе разумети и обличати неправедно живущия. Многим, в скудости и недостаточестве живущим, ты усердно помогал еси, людей убогих изобильно во время глада напитал еси, и иная многая знамения силою в тебе живущаго Духа Божия сотворил еси. Сице и нас не остави, святителю Христов, поминай нас, чад своих, у престола Вседержителя, и умоли Господа, да подаст многих наших грехов прощение, безбедное и мирное житие да дарует нам, кончины же живота непостыдныя и мирныя и блаженства вечнаго в будущем веце сподобит нас, да выну возсылаем славу и благодарение Отцу и Сыну и Святому Духу, ныне и присно и во веки веков. Аминь.

Тропарь, глас 8-й

Святии безсребреницы и чудотворцы, посетит немощи наша: туне прилете, туне дадите нам.

Молитва по наступлению исцеления

Слава Тебе, Господи Иисусе Христе, Сыне единородный безначального Отца, едине исцеляяй всякий недуг и всяку язю в людех (ср.: Мф.

4, 32), яко помиловал мя еси, грешного, и избавил еси мя от болезни моея, не попустив ей развиться и умертвить меня по грехам моим.

Даруй мне отныне, Владыко, силу твердо творить волю Твою во спасение души моей окаянной и во славу Твою со безначальным Твоим Отцем и единосущным Твоим Духом, ныне и присно и во веки веков. Аминь.

Св. прав. Иоанн Кронштадский

Источник: https://www.pravmir.ru/molitvy-v-boleznyax-i-blagodareniya-za-isceleniya-ot-boleznej/

Молитвы о болящих

Огневица молитва что это

:

Ско́pый в заступле́нии Еди́н сый, Хpисте́,/ ско́pое свы́ше покажи́ посеще́ние стра́ждущим раба́м Твои́м (стра́ждущему рабу́ Твоему́, стра́ждущей рабе́ Твое́й),/ и изба́ви от неду́г и го́pьких боле́зней;/ и воздви́гни во е́же пе́ти Тя и сла́вити непpеста́нно,// моли́твами Богоpо́дицы, Еди́не Человеколю́бче.

Кондак, глас 2

На одре́ боле́зни лежа́щих (лежа́щаго) и сме́ртною ра́ною уя́звленных (уя́звленнаго),/ я́коже иногда́ воздви́гл еси́, Спа́се, Петро́ву те́щу,/ и рассла́бленнаго, на одре́ носи́маго,/ си́це и ны́не, Милосе́рде, стра́ждущих (стра́ждущаго) посети́ и исцели́:/ Ты бо Еди́н еси́ неду́ги и боле́зни ро́да на́шего понесы́й,// и вся моги́й, я́ко Многоми́лостив.

Молитва Пресвятой Троице

:

О, Премилосе́рдый Бо́же, О́тче, Сы́не и Святы́й Ду́ше, в Неразде́льней Тро́ице покланя́емый и сла́вимый, при́зри благоутро́бно на раба́ Твоего́ (и́мя), боле́знию одержи́маго; отпусти́ ему́ вся́ согреше́ния его́; пода́й ему́ исцеле́ние от боле́зни; возврати́ ему́ здра́вие и си́лы теле́сные; пода́й ему́ долгоде́нственное и благоде́нственное житие́, ми́рныя Твои́ и преми́рныя бла́га, что́бы о́н вме́сте с на́ми приноси́л благода́рныя мольбы́ Тебе́, Всеще́дрому Бо́гу и Созда́телю на́шему.

Молитва 1-я ко Господу2

:

Влады́ко, Вседержи́телю, Святы́й Царю́, наказу́яй и не умерщвля́яй, утвержда́яй низпа́дающия и возводя́й низве́рженныя, теле́сныя челове́ков ско́рби исправля́яй, мо́лимся Тебе́, Бо́же наш, раба́ Твоего́ (и́мя) немощству́юща посети́ ми́лостию Твое́ю, прости́ ему́ вся́кое согреше́ние во́льное и нево́льное.

Ей, Го́споди, враче́бную Твою́ си́лу с Небесе́ низпосли́, прикосни́ся телеси́, угаси́ огне́вицу, укроти́ стра́сть и вся́кую не́мощь тая́щуюся, бу́ди врач раба́ Твоего́ (и́мя), воздви́гни его́ от одра́ боле́зненнаго и от ло́жа озлобле́ния це́ла и всесоверше́нна, да́руй его́ Це́ркви Твое́й благоугожда́юща и творя́ща во́лю Твою́.

Твое́ бо есть, е́же ми́ловати и спаса́ти ны, Бо́же наш, и Тебе́ сла́ву возсыла́ем, Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху, ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.

Молитва 2-я ко Господу

:

Влады́ка Вседержи́телю, Врачу́ ду́ш и теле́с на́ших, смиря́яй и вознося́й, наказу́яй и па́ки исцеля́яй! Раба́ Твоего́ (и́мя) немощству́юща посети́ и исцели́ его́, возста́вив от одра́ и не́мощи.

Запрети́ ду́ху не́мощи, оста́ви от него́ вся́ку я́зву, вся́ку боле́знь, и е́же е́сть в не́м согреше́ние или́ беззако́ние, осла́би, оста́ви, прости́ Твоего́ ра́ди человеколю́бия.

Е́й, Го́споди, пощади́ созда́ние Твое́ во Христе́ Иису́се, Го́споде на́шем, с Ни́м же благослове́н еси́, и со Пресвяты́м, и Благи́м, и Животворя́щим Твои́м Ду́хом, ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.

В честь иконы божией матери «целительница»

:

Приими́, о, Всеблагослове́нная и Всемо́щная Госпоже́ Влады́чице Богоро́дице Де́во, сия́ моли́твы, со слеза́ми Тебе́ ны́не приноси́мыя от на́с, недосто́йных ра́б Твои́х, ко Твоему́ цельбоно́сному о́бразу пе́ние возсыла́ющих со умиле́нием, я́ко Тебе́ Само́й зде́ су́щей и вне́млющей моле́нию на́шему.

По коему́ждо бо проше́нию исполне́ние твори́ши, ско́рби облегча́еши, немощны́м здра́вие да́руеши, разсла́бленныя и неду́жныя исцеля́еши, от бе́сных бе́сы прогоня́еши, оби́димыя от оби́д избавля́еши, прокаже́нныя очища́еши и ма́лыя де́ти ми́луеши; еще́ же, Госпоже́ Влады́чице Богоро́дице, и от у́з и темни́ц свобожда́еши и вся́кия многоразли́чныя стра́сти врачу́еши: вся́ бо су́ть возмо́жна хода́тайством Твои́м к Сы́ну Твоему́, Христу́ Бо́гу на́шему. О, Всепе́тая Ма́ти, Пресвята́я Богоро́дице! Не преста́й моли́тися о на́с недосто́йных раба́х Твои́х, сла́вящих Тя́ и почита́ющих Тя́, и поклоня́ющихся со умиле́нием Пречи́стому о́бразу Твоему́, и наде́жду иму́щих невозвра́тну и ве́ру несумне́нну к Тебе́, Присноде́ве Пресла́вней и Непоро́чней, ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.

Молитва 1-я

:

О, Всеблага́я, досточу́дная Богоро́дице Пантана́сса, Всецари́це! Несмь досто́ин, да вни́деши под кров мой, но я́ко ми́лостиваго Бо́га любоблагоутро́бная Ма́ти, рцы сло́во, да исцели́тся душа́ моя́ и укрепи́тся немощству́ющее те́ло мое́. И́маши бо держа́ву непобеди́мую, и не изнемо́жет у Тебе́ всяк глаго́л, о Всецари́це! Ты за мя упроси́, Ты за мя умоли́, да просла́вляю пресла́вное и́мя Твое́ всегда́, ны́не и в безконе́чныя ве́ки. Ами́нь.

Перевод: О, Всеблагая, изумления достойная, чудная Богородица, Пантанасса, Всецарица! Не достоин я, чтобы Ты вошла под кров мой! Но как милостивого Бога любящая милосердие Матерь, изреки слово, да исцелится душа моя и да укрепится немощное тело мое. Ибо Ты имеешь мощь непобедимую и не останется у Тебя бессильным никакое слово, о Всецарица! Ты за меня упроси, Ты за меня умоли, дабы я прославлял преславное имя Твое всегда, ныне и в бесконечные века. Аминь.

Молитва 2-я

:

О, Пречи́стая Богома́ти, Всецари́це! Услы́ши многоболе́зненное воздыха́ние на́ше пред чудотво́рною ико́ною Твое́ю, из уде́ла Афо́нскаго в Росси́ю пренесе́нною, при́зри на чад Твои́х, неисце́льными неду́ги стра́ждущих, ко свято́му о́бразу Твоему́ с ве́рою припа́дающих! Я́коже пти́ца крило́ма покрыва́ет птенцы́ своя́, та́ко и Ты ны́не, при́сно жи́ва су́щи, покры́й нас многоцеле́бным Твои́м омофо́ром. Та́мо, иде́же наде́жда исчеза́ет, несумне́нною Наде́ждою бу́ди. Та́мо, иде́же лю́тыя ско́рби превозмога́ют, терпе́нием и осла́бою яви́ся. Та́мо, иде́же мрак отчая́ния в ду́ши всели́ся, да возсия́ет неизрече́нный свет Божества́! Малоду́шныя уте́ши, немощны́я укрепи́, ожесточе́нным сердца́м умягче́ние и просвеще́ние да́руй. Исцели́ боля́щия люди́ Твоя́, о Всеми́лостивая Цари́це! Ум и ру́ки врачу́ющих нас благослови́, да послу́жат ору́дием Всемо́щнаго Врача́ Христа́ Спа́са на́шего. Я́ко живе́й Ти, су́щей с на́ми, мо́лимся пред ико́ною Твое́ю, о Влады́чице! Простри́ ру́це Твои́, испо́лненныя исцеле́ния и врачбы́, ра́досте скорбя́щих, в печа́лех утеше́ние, да чудотво́рную по́мощь ско́ро получи́вше, прославля́ем Живонача́льную и Неразде́льную Тро́ицу, Отца́ и Сы́на и Свята́го Ду́ха во ве́ки веко́в. Ами́нь.

Перевод: О, Пречистая Богоматерь, Всецарица! Услышь многоскорбное воздыхание наше пред чудотворною иконою Твоею, из удела Афонского в Россию принесенною, воззри на чад Твоих, неисцелимыми недугами страдающих, ко святому образу Твоему с верою припадающих! Как птица крылами покрывает птенцов своих, так ныне и Ты, вечно живая, покрой нас многоцелебным Твоим омофором.

Там, где надежда исчезает, будь Надеждой, чуждою сомнений. Там, где лютые скорби превознемогают, Терпением и Облегчением для нас явись. Там, где мрак отчаяния в души вселился, да воссияет неизреченный свет Божества! Малодушных утешь, немощных укрепи, ожесточенным сердцам умягчение и просвещение даруй.

Исцели болящих людей Твоих, о Всемилостивая Царица! Ум и руки врачующих нас благослови, да послужат они орудием Всемогущего Врача Христа, Спасителя нашего.

Тебе как живой, находящейся здесь, с нами, молимся пред иконою Твоею, о Владычица! Простри руки Твои, исполненные исцелений и врачеваний, Радость скорбящих, в печалях Утешение, дабы мы, чудотворную помощь скоро получив, прославляли Живоначальную Нераздельную Троицу, Отца, Сына, и Святого Духа во веки веков. Аминь.

Св. Архангелу Рафаилу

:

О, святы́й Арха́нгеле Рафаи́ле! Всеусе́рдно мо́лим тя́, бу́ди на́м путеводи́тель в жи́зни на́шей, сохрани́ от все́х ви́димых и неви́димых вра́г, исцели́ душе́вныя и теле́сныя боле́зни на́ша, упра́ви жи́знь на́шу к покая́нию во гресе́х и ко творе́нию до́брых де́л. О, святы́й вели́кий Рафаи́ле Арха́нгеле! Услы́ши на́с, гре́шных рабо́в Бо́жиих (имена́), моля́щихся тебе́, и сподо́би в зде́шней и в бу́дущей жи́зни благодари́ти и сла́вити о́бщаго Созда́теля на́шего в безконе́чныя ве́ки веко́в. Ами́нь.

Молитва святым врачам

:

О, вели́ции Христо́вы уго́дницы и чудотво́рцы Пантелеи́моне, Косма́ и Дамиа́не, Ки́ре и Иоа́нне, Ермола́е, Диоми́де, Фо́тие и Аники́то! Услы́шите на́с, моля́щихся ва́м (имена́). Вы́ ве́сте на́ша ско́рби и неду́ги, слы́шите воздыха́ния мно́жества к ва́м притека́ющих.

Сего́ ра́ди к ва́м, я́ко ско́рым помо́щником и те́плым моли́твенником на́шим зове́м: не оставля́йте на́с ва́шим у Бо́га хода́тайством. Мы́ при́сно заблужда́ем от пути́ спасе́ния, руководи́те на́с, ми́лостивии наста́вницы. Мы́ не́мощны есмы́ в ве́ре, утверди́те на́с, Правове́рия учи́тели.

Мы́ зело́ убо́зи сотвори́хомся до́брых де́л, обогати́те на́с, милосе́рдия сокро́вища. Мы́ при́сно наве́туеми есмы́ от вра́г ви́димых и неви́димых и озлобля́еми, помози́те на́м, безпомо́щных засту́пницы.

Гне́в пра́ведный, дви́жимый на ны́ за беззако́ния на́ша, отврати́те от на́с ва́шим хода́тайством у престо́ла Судии́ Бо́га, Ему́же вы́ предстоите́ на Небеси́, свя́ти и пра́ведницы.

Услы́шите на́с, вели́ции Христо́вы уго́дницы, ва́с с ве́рою призыва́ющих, и испроси́те моли́твами ва́шими у Отца́ Небе́снаго все́м на́м проще́ние грехо́в на́ших и от бе́д избавле́ние. Вы́ бо помо́щницы, засту́пницы и моли́твенницы, и о ва́с сла́ву возсыла́ем Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху, ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.

Молитва (от зубной боли)
священномученику Антипе, епископу Пергама Асийского4

О, пресла́вный священному́чениче Анти́по и ско́рый помо́щниче христиа́ном в боле́знех! Ве́рую от всея́ души́ и помышле́ния, я́ко даде́ся тебе́ от Го́спода дар боля́щия исцеля́ти, неду́гующия врачева́ти и разсла́бленныя укрепля́ти.

Сего́ ра́ди к тебе́, я́ко благода́тному врачу́ боле́зней, аз, не́мощный, прибега́ю и, твой досточти́мый о́браз с благогове́нием лобыза́я, молю́ся: твои́м предста́тельством у Царя́ Небе́снаго испроси́ мне, боля́щему, исцеле́ние от удруча́ющия мя зубны́я боле́зни, а́ще бо и недосто́ин есмь тебе́, бла́гостнейшаго отца́ и при́снаго засту́пника моего́, но ты, быв подража́тель человеколю́бия Бо́жия, сотвори́ мя досто́йна твоего́ заступле́ния чрез мое́ обраще́ние от злых дел к благо́му житию́, уврачу́й оби́льно дарова́нною тебе́ благода́тию я́звы и стру́пы души́ и те́ла моего́, да́руй ми здра́вие и спасе́ние и во всем благо́е поспеше́ние, да, та́ко ти́хое и безмо́лвное житие́ пожи́в во вся́ком благоче́стии и чистоте́, сподо́блюся со все́ми святы́ми сла́вити всесвято́е и́мя Отца́, и Сы́на, и Свята́го Ду́ха. Ами́нь.

1 Последование молебного пения о недугущих.
2 Справочник православного человека. Молебное пение о болящих.
3 Канонник. Канон Пресвятой Богородице пред иконой Ее «Всецарица».
4 Минея. Апрель. Св. сщмч. Антипы, епископа Пергама Асийскаго.

См. также:

Источник: https://azbyka.ru/molitvoslov/molitvy-o-bolyashhix.html

Поделиться:
Нет комментариев

    Добавить комментарий

    Ваш e-mail не будет опубликован. Все поля обязательны для заполнения.