Святая неонилла молитва

Святым мученикам Терентию и Неониле

Святая неонилла молитва

Му́ченицы Твои́, Го́споди, во страда́ниих свои́х венцы́ прия́ша нетле́нныя от Тебе́, Бо́га на́шего: иму́ще бо кре́пость Твою́, мучи́телей низложи́ша, сокруши́ша и де́монов немощны́я де́рзости. Те́х моли́твами спаси́ ду́ши на́ша.

Пе́снь 1

Ирмос: Отве́рзу уста́ моя́, и напо́лнятся Ду́ха, и сло́во отры́гну Цари́це Ма́тери, и явлю́ся, све́тло торжеству́я, и воспою́, ра́дуяся, Тоя́ чудеса́.

Глубино́ю обурева́емь греха́, Человеколю́бче, к еди́ной пучи́не благоутро́бия Твоего́ взира́ю очесы́ моего́ се́рдца, окорми́ и спаси́ мя страстоте́рпец моли́твами.

Незаходи́мое ва́с Со́лнце зве́зды показа́ на тве́рди Це́ркве Своея́, озаря́ющия сия́нием по́двиг, му́ченицы прехва́льнии, сея́ исполне́ние.

Ве́ры побо́рницы, Це́ркве утвержде́ние, Тере́нтий бы́сть, Нитта́ же, Сарви́л, Феоду́л, Иера́кс, Неони́ла, и Ви́л чу́дный, Евни́кия же и Фо́т.

Богородичен: Ра́дости на́м хода́таица, я́ко прие́мши полноту́ всего́ Божества́, яви́лася еси́, Всенепоро́чная. Те́мже вси́ Тебе́, е́же ра́дуйся, со Ангелом согла́сно зове́м, Богора́дованная.

Пе́снь 3

Ирмос: Не му́дростию, и си́лою, и бога́тством хва́лимся, но Тобо́ю, Отчею Ипоста́сною Му́дростию, Христе́: не́сть бо свя́т, па́че Тебе́, Человеколю́бче.

Якоже со́лнце со многосве́тлою луно́ю, соединя́емь Неони́ле сла́вный Тере́нтий, породи́ зве́зд седмочи́сленный ли́к му́чеников Христо́вых.

Сокруше́ние твои́х уде́с, страда́льче Тере́нтие, пре́лести ко́сти, я́коже пра́х, истни́, тебе́ же исхода́таи сла́ву неизглаго́ланную.

Златы́ми впери́вшися крилы́, Евники́е, беззако́нных лове́ц кова́рствия избе́гла еси́ и вну́трь всели́лася еси́ черто́га мы́сленнаго.

Богородичен: Тя́ Му́дрость Бо́жия чисте́йшее селе́ние обре́тши, от Твои́х чи́стых крове́й воплоти́ся, и по рождестве́ нетле́нну показа́.

Седа́лен му́чеников, гла́с 8

Яко зве́зды со́лнцу светови́дны, Тере́нтию, де́ти свяще́нныя я́ве совозсиява́ют и тва́рь просвеща́ют, му́жескими по́двиги до́блественно сия́юще, многобо́жия но́щь разоря́ют. Ихже с весе́лием ублажа́ем ве́рою, я́ко су́щия уго́дники Бо́жия, и возопии́м: страстоте́рпцы всехва́льнии, моли́те Христа́ Бо́га грехо́в оставле́ние пода́ти чту́щим любо́вию святу́ю па́мять ва́шу.

Пе́снь 4

Ирмос: Вознесе́на Тя́ ви́девши Це́рковь на Кресте́, Со́лнце Пра́ведное, ста́ в чи́не свое́м, досто́йно взыва́ющи: сла́ва си́ле Твое́й, Го́споди.

Окормля́еми дла́нию всеси́льною, му́к пучи́ну немо́кренно преидо́ша, до́ндеже достиго́ша в приста́нище ти́хое вы́шняго Ца́рствия, му́ченицы.

Возвыша́емаго держа́вою нече́стия го́рдаго мучи́теля, ве́ры ору́жии, му́ченицы всехва́льнии, низложи́сте, пою́ще: слава́ си́ле Твое́й, Го́споди.

Седмобра́тный ли́к страстоте́рпцев с двои́ми роди́тели, непоро́чная же́ртва Тебе́, те́х ра́ди чу́дно поже́ршемуся, я́ко овча́, Влады́ко Христе́, приведо́шася.

Богородичен: Иже во́лею вся́ческая Созда́вый, зи́ждется хотя́ из Тебе́ па́че сло́ва, спаса́я, Неискусобра́чная, ве́рою зову́щия: сла́ва си́ле Твое́й, Го́споди.

Пе́снь 5

Ирмос: Ты́, Го́споди, мо́й Све́т, в ми́р прише́л еси́, Све́т Святы́й, обраща́яй из мра́чна неве́дения ве́рою воспева́ющия Тя́.

Тя́, Го́споди, кре́пость стяжа́вше му́ченицы, терза́ния, и ра́ны, и о́гнь, и сме́рть му́жески преоби́деша.

О, де́ти свяще́нныя! О, богоприя́тная заколе́ния! О, совокупле́ние, разори́вшее ко́зни многоплете́нныя врага́ борю́щаго!

Побе́дами главу́ безсме́ртными венча́ла еси́, победи́вшая зми́я, Еву победи́вшаго, Евни́кие доброде́во.

Богородичен: Све́т безле́тный на́м, Отчее Сия́ние родила́ еси́, под ле́том бла́гости бога́тством бы́вша, Всенепоро́чная.

Пе́снь 6

Ирмос: Пожру́ Ти со гла́сом хвале́ния, Го́споди, Це́рковь вопие́т Ти́, от бесо́вския кро́ве очи́щшися, ра́ди ми́лости от ре́бр Твои́х исте́кшею кро́вию.

Простре́ти неми́лостивно повеле́в мучи́тель и к колесе́м привяза́ти многообра́зными ви́ды му́ченики, но посрами́ся, непобеди́мы ты́я ви́дев.

Звере́м в сне́дь пре́дани бы́вше, показа́сте я́ кротча́йшия ове́ц непреста́нными ва́шими моли́твами и вре́да от те́х ника́коже прия́сте, святи́и.

Сарви́л, Неони́ла, Фо́т и Феоду́л, Ви́л, Иера́кс, Евни́кия же и Нитта́ боже́ственный с Тере́нтием, я́ко до́блии, благоче́стно да восхва́лятся, му́ченицы.

Богородичен: Купина́ прообразова́ше вели́кое та́инство, е́же па́че ума́, Твоего́ Рождества́, огне́м всю́ду окружа́ема и ника́коже опаля́ема, Де́во Всепе́тая.

Конда́к, му́чеников, гла́с 4

Му́ченическая честна́я па́мять прии́де дне́сь, веселя́щи вся́ческая, Тере́нтия прему́драго и подру́жии его́. Те́пле у́бо стеце́мся, да прии́мем исцеле́ние, си́и бо благода́ть прие́мше от Ду́ха Свята́го исцеля́ти неду́ги и боле́зни ду́ш на́ших.

Пе́снь 7

Ирмос: В пещи́ авраа́мстии о́троцы перси́дстей, любо́вию благоче́стия па́че, не́жели пла́менем, опаля́еми, взыва́ху: благослове́н еси́ в хра́ме сла́вы Твоея́, Го́споди.

В пе́щь муче́ний вве́ржени бы́вше, му́ченицы, ро́су с небесе́ обрето́сте терпе́нием, благода́рно взыва́юще: благослове́н еси́ в хра́ме сла́вы Твоея́, Го́споди.

Вкорене́но душе́вное иму́ще мудрова́ние на ка́мени непрело́жныя ве́ры Христо́вы, безбо́жных свире́пства тру́с, му́ченицы моли́твою творя́ще, низложи́ша.

Пове́шени бы́вше и по ре́бром кре́пко стру́жеми, о́цтом люте́йшим же и огне́м сожига́еми, блаже́ннии, всю́ попали́сте ве́щь ле́стную, сла́внии.

Богородичен: Одева́яй не́бо о́блаки, Пречи́стая, Тя́ не́бо показа́ на земли́, из Тебе́ облече́ся во всего́ челове́ка и обожа́ет мя́ за милосе́рдие безчи́сленное.

Пе́снь 8

Ирмос: Ру́це распросте́р, Дании́л, льво́в зия́ния в ро́ве затче́; о́гненную же си́лу угаси́ша, доброде́телию препоя́савшеся, благоче́стия рачи́тели, о́троцы, взыва́юще: благослови́те, вся́ дела́ Госпо́дня, Го́спода.

На о́гнь дерзну́ша, све́том Боже́ственнаго Ду́ха просвеща́еми, коно́бов вре́ния показа́ша неде́йственна, боже́ственный хла́д с небесе́ боже́ственныя му́ченицы прие́мше, и́хже по достоя́нию, ве́рнии, восхва́лим.

Ангелов яви́ся мно́жество, на три́знищи я́сно укрепля́юще ва́с, всехва́льнии му́ченицы, и боле́зни отъе́млюще; с ни́миже отроко́в пе́снь взыва́ете: благослови́те вся́ дела́ Госпо́дня Го́спода.

Бо́дро име́я к Бо́гу о́ко, Сарви́ле, се́рдца твоего́, оче́с терпе́л еси́ избоде́ние, облича́я мучи́теля, безбо́жия мгло́ю одержи́маго. Те́м вси́ тя́, я́ко дне́ сы́на, ублажа́ем.

Богородичен: Отчим благоволе́нием Сы́на во утро́бе прия́ла еси́, осени́вшу Боже́ственному Ду́ху, Пречи́стая, и ро́ждши я́ко пе́рвее Пречи́ста пребыла́ еси́; к Нему́же непреста́нно моли́ся изба́витися все́м, Де́во, тли́ и озлобле́ния.

Пе́снь 9

Ирмос: Ка́мень нерукосе́чный от несеко́мыя горы́, Тебе́, Де́во, краеуго́льный отсече́ся — Христо́с, совокупи́вый разстоя́щаяся естества́. Те́м, веселя́щеся, Тя́, Богоро́дице, велича́ем.

Ра́й яви́стеся, среде́ жи́зни дре́во иму́щ, исто́чник же, пролива́ющ ка́пли исцеле́ний и река́, и́стинно испо́лнена, святи́и, боже́ственных во́д Ду́ха.

Столпи́ Христо́вы Це́ркве и тиша́йшая приста́нища су́щих в пучи́не лю́тых обурева́емых, му́ченицы яви́стеся, и ми́ра пита́телие, и Ангелов сожи́тельницы.

В небе́сных се́лех с ра́достию живете́, добро́ты недомы́сленныя вку́пе сматря́юще и наслажда́ющеся и́стиннаго обоже́ния, венцено́сцы великоимени́тии.

Богородичен: Яже небе́с ши́рши и херуви́мов святе́йши, всея́ же тва́ри вку́пе честне́йши, Бо́га, Его́же родила́ еси́, о на́с моли́, Богороди́тельнице, чту́щих Тя́.

Источник: https://xn----7sbahbba0chrecjllhdbcuymu3s.xn--p1ai/kanon/minea_noyabr/kan_10noyabr_terentii.html

Святая Леонилла (Неонилла) Лангонийская

Святая неонилла молитва

Святая мученица Неонилла (Леонилла, Леовилла) жила в средине II века от РХ, приняла крещение в христианскую веру, будучи преклонных лет, обратила ко Христу и наставила в вере своих троих внуков-близнецов так, что все они в одно время приняли мученическую смерть за имя Христово.

День памяти – день мученической кончины – мученицы Леониллы (Неониллы) Церковь празднует 29 января (16 января по старому стилю).

Иконы, скульптуры и места поклонения святой

В константинопольском менологии Василия II X века, который теперь известен как ватиканский, находится миниатюра святых мучеников Спевсиппа, Елевсиппа, Мелевсиппа, их бабушки Леониллы и с ними мучеников Неона, Турвона и Иовиллы. На данное время реликвия находится в римской Апостолической библиотеке. 

А в Испании настолько почитают этих мучеников, что несколько испанских храмов освящены в их честь. В этих храмах можно помолиться перед почитаемыми иконами сих мучеников.

Мощи святой Неониллы

Святые мощи Леониллы и мощи святых ее внуков – мучеников Спевсиппа, Елевсиппа, Мелевсиппа находятся во Франции, в городе Лангр, в департаменте верхней Марны.

Практически сразу, после мученической кончины святой Неониллы с внуками, а также с Иовиллой, Неоном и Турвоном, от мощей святых угодников на месте их погребения стали происходить чудеса исцеления верующих от болезней душевных и телесных. Потому к святым обращаются за молитвенным предстательством пред Богом о здравии болящих родных и близких.

Мученицы Твои, Господи, во страданиих своих венцы прияша нетленныя от Тебе, Бога нашего: имуще бо крепость Твою, мучителей низложиша, сокрушиша и демонов немощныя дерзости; тех молитвами спаси души наша.

Кондак, глас 2-й:

Светильницы светлии явльшеся, Божественнии мученицы, тварь всю светлостию чудес озаряете, недуги разрешающе и глубокую тьму всегда отгоняюще, Христу Богу молящеся непрестанно о всех нас.

Святая мученица Леонилла пострадала вместе со своими внуками мучениками Елевсиппом, Мелевсиппом и Спевсиппом. С ними также были казнены за имя Христово мученики Неон, Турвон и Иовилла.

Марк Аврелий Антонин с начала своего правления во второй половине II века (161–180 гг.) устроил гонения на исповедующих своим Богом и Спасителем – Господа Иисуса Христа. Мученики в это время находились в Каппадокии (по иным сведениям – в Галлии).

Когда начались гонения римского императора Марка, многие только обращались в христианство. Креститься во имя Иисуса Христа означало ставить себя на пороге смерти. Но познавшие истину уже не боятся смерти.

А если не зависящие от христианина обстоятельства ставят его перед выбором: «смерть или отречение от Христа», то христианин предпочитает смерть. Так случилось и с мученицей Неониллой, ее внуками и «иже с ними».

Когда будущий священномученик Поликарп Смирнский узнал о гонениях Антонина, то послал своих иереев Венигна, Андохия и диакона Фирса на поддержку гонимых христиан.

Священники, прибыв на место, остановились у сенатора Фавста, который принял их с радостью и дружелюбием. Фавст был тайным христианином, и постоянно молился об обращении в Христову веру своих родственников и друзей.

Потому сенатор просил священников крестить всех ближних, согласившихся принять христианство. Венгин крестил сына Фавста – Симфориана, а крестным отцом для юноши стал Андохий.

Симфориан позднее стал святым мучеником Христовым.

Фавст также просил крестить свою сестру Леониллу, которая проживала в Лингонийской области. Это желание брата Леониллы исполнил Венигн, а Авдохий с диаконом пошли в другую сторону, обратили множество людей в христианство, и после сего приняли мученическую смерть.

Когда Венигн прибыл к Леонилле, та была готова ко крещению, так как давно желала принять Христианство. Крестившись, она просила священника просветить светом Христовой веры и ее внуков. Близнецы в это время возвратились из капища, где приносили жертвы истукану, называемому Немезида.

Увидев в своем доме христианского священника и узнав о крещении бабушки, внуки были удивлены, так как каждому из них накануне во сне явились видения, призывающие их к принятию веры в своего Творца и Господа.

И юноши каждый тайно размышляли над своими снами, что бы они могли значить. Поняв теперь, что это Сам Бог призывал их ко крещению по молитвам бабушки, близнецы с радостью приняли святое таинство от иерея Венигна.

Внуки Леониллы настолько прониклись христианством, оставив богомерзкое идолопоклонство, что буквально сразу после крещения приказали уничтожить идола Немезиду, и всех других истуканов, которым поклонялись до этого.

А всем своим друзьям и знакомым стали проповедовать Христа и объяснять, как те сильно заблуждаются, упорствуя в язычестве. Тогда бывшие друзья близнецов озлобились на них и донесли правителю. Юношей арестовали и стали принуждать отречься от Христа.

Но святые Елевсипп, Мелевсипп и Спевсипп не поддались ни на уговоры, ни на угрозы.

Мучители повесили братьев на дереве и растягивали их тела так, что все кости в членах их разошлись в суставах. Но близнецы, пренебрегая телесными страданиями, радовались, что принимают мучения за Христа.

Тогда под деревом был разожжен огромный огонь и сгорели веревки и дерево. А братья, как и друзья пророка Даниила Анания, Азария и Миссаил в вавилонской печи, ходили посреди пламени и пели Богу хвалебные гимны.

Наконец пламя потухло, а святые близнецы остались невредимы. Язычники стояли в недоумении, а святые объявив им, что Господь ждет их к Себе, но только тогда, когда они сами пожелают перейти в мир иной, преклонили колена, помолились и предали свои души в руки Божии.

Все эти чудеса так впечатлили одну женщину из стоявшего тут народа, что она вышла вперед и объявила себя верующей во Христа. Эта женщина была замужем и имела ребенка, но никого нельзя любить больше Бога.

И потому, когда ее повесили на дереве за волосы и стали издеваться над телом святой, она не отреклась от Христа. Но твердо исповедовала Его своим Богом. Тогда ей вместе с бабушкой близнецов Леониллой усекли головы мечем.

Имя сей мученице – Иовилла.

Честные мужи Неон и Турвон записали все эти свидетельства мученических страданий в свиток и передали их другим благочестивым людям, а сами, вдохновленные примером святых юношей и жен, исповедали себя христианами, и были избиты до смерти.

Источник: https://www.ikonu.ru/catalog/ikony_na_zakaz/ikony_svyatykh_imennye/svyataya_leonilla_neonilla_langoniyskaya/

Поделиться:
Нет комментариев

    Добавить комментарий

    Ваш e-mail не будет опубликован. Все поля обязательны для заполнения.